Skebäck Vårdcentral
Stad: Örebro
Region: Örebro
1,0
1,0 (1 omdöme)
Lämna omdöme
Skriv gärna i fritexten ungefär när du jobbade på arbetsplatsen. Detta för att andra kollegor ska få en känsla för det aktuella läget på arbetsplatsen. Din e-post kommer inte att publiceras och anges inte namn är ditt inlägg helt anonymt.
När du lämnar ett omdöme godkänner du våra villkor för GDPR
2026-04-15
Frustrerande arbetsplats med bristande kommunikation och återkommande schemaändringar utan framförhållning. Arbetsbelastningen är tung och det är svårt att få gehör för synpunkter. Känslan är att personalen ses som utbytbar snarare än värdefull. Rekommenderas inte.
-
Läkare
